Rihanna ve Chris Brown’dan Yeni Şarkı
Rihanna ve Chris Brown birlikteliği sadece duygusal anlamda değil aynı zamanda stüdyo ortamında da aktif olmaya başladı. Pop yıldızları beraber yeni bir şarkı üzerinde çalışıyorlar!
Geçtiğimiz günlerde ikili beraber West Hollywood’da bulunan aynı stüdyodan ayrılırken görüntülendiler. Dedikler hemen yayılmaya başladı tabi, E! News’in haberine göre kesinlikle ikili beraber çalışma yapıyorlar.
Beraber çalışma ikili için yeni bi mevzu değil kendileri zaten daha önce yeteneklerini “Nobody’s Business” da birleştirmişlerdi ve şarkı Unapologetic’de yer almışdı. Aynı zamanda Chris Rihanna ile “Birthday Cake” remixinde yer almış. “Turn up the Music” şarkısını da unutmamak lazim.
Beraber yaptıkları işlerin son olarak ne zaman ortaya çıkıcağı belli değil ama Chris altıncı albümü için kayıtlara Carpe Diem için girişti bile. Daha önce yaptığımız haberde söylediğimiz gibi Rihanna Chris Brown’u şarkının görsel çalışmalarında da kullanmıştı.
Sizce yakın zamanda Riri ve Brown ikilisi bir iş çıkarırmı? Çıkarsa güzel olur mu?





What do you think?
It is nice to know your opinion. Leave a comment.